E Okul Lise Okul Kontenjanları 2019

e-okul lise okul kontenjanları açıklandı.LGS sonucu tercih işleminde bulunan ve bir orta öğretim kurumuna(fen lisesi,anadolu lisesi,düz lise,meslek lisesi) yerleştiği meb tarafından duyurulan öğrenciler e-okul kayıt işlemlerini Ağustos ayında yapacaklar.

E okul sistemine kayıt yaptıran öğrenciler ile kayıt yaptırmayan öğrencilerin belirlenmesinden sonra boş kalan okul kontenjanları meb tarafından tekrar duyurulacak.

2019 e okul Lise Okul Kontenjanları için tıkla

2019 yılı 9.sınıf NAKİL işlemleri, boş kontenjan ve taban puan bilgileri için tıklayınız

2019 yılı NAKİL işlemleri, 10,11,12. sınıf boş kontenjan ve taban puan bilgileri için tıklayınız

Milli Eğitim Bakanlığı orta öğretim kurumlarında bu hafta oluşan boş kontenjanları açıklandı. Yeni kontenjanlara nakil başvuruları önümüzdeki hafta Pazartesi, Salı, Çarşamba ve Perşembe günleri e-okul üzerinden yapılabilecek.

Yorumlar

Lisem

Gitmk istediğim se 334 pyan benim puanım332liseye gidebilirmiyim

okul

benim puanım 394 istediğim lise 412 acaba gidermiyi boş kontejyan olurmu ki

Arkadaslar bn acil cevap

Arkadaslar bn acil cevap istiyorum bnim puanim 423 gitmek istedigim lise ise 450 bos kontenjanla gitme sansim varmi

Arkadaslar bn lise bire

Arkadaslar bn lise bire gectim bnim puanim 423 ama bnim gidecegim lise 450 gidebilirmiyim

tttteeeeoooogggg

arkadaşlar 1.teog 9, 2.teog 17, yanlış çoğu ikisindede ing. ankarada güzel okul istiyorum yakınlarınız nermin mehmet çekiçi tavsiye ediyor mu?????

assdfasdf

bnim puanım 439 hngi liseye gidebilirim kastamonuda

ben 10. sınıfım anadolu

ben 10. sınıfım anadolu lisesine gidiyorum puanım 311 gitmek istediğim okul ise306 ben başvurdum amacuma açıklanır dediler ve bugün cumartesi daha açıklanmadı

Arkardasim git okula soyle

Arkardasim git okula soyle hayir dersede nakil basvudugun okula soyle gene hayir derse naklin yapilmamis

kontenjan

Meraba ben suanda Maraş da gidebilecegim okullari ogrenmek istiyorum . Anadolu lisesi okuyorum ve puanim 384. Yardim eder misiniz?

Gemlik Körfez Ortaokulu'nda

Gemlik Körfez Ortaokulu'nda bir günde 4 sınava girmek zorunda kalıyoruz. Öğretmenler kar tatili nedeniyle giremediğimiz sınavların hepsini bir günde yaptılar. Hem de hiç haber vermeden.Bir günde 4 sınav yapmaya hakları yok. Daha sonra sınavlardan düşük not alıyoruz ve diğer öğrencilere oranla notlarımız daha düşük oluyor. Üstelik 8. sınıf öğrencisiyim ve aldığım her bir puan benim liseye girmemde çok büyük rol oynayacak. ARTIK YAZDIKLARIMIZA CEVAP VERİN LÜTFEN...

ÖZELLL

zaten özel okul senin puanını en yakın zamanda şişirirler merak etme 50 yerine bi bakmışsın 100 hala alışamadın mı

özel okul

haklısın valla canım bize bi tane bile ek puan vermezle böyle kar tatili yüzünden düşük diyenlere 2katı puan oh yan gel yat.

Arkadaşlar benim puanım 358

Arkadaşlar benim puanım 358 yüzdem 23 tü istediğim okul bu sene 410 puanı aldı bende nakil istedim bu hafta 11 kontenjan vardı ben 10. sırada olduğumu dün öğrendim fakat bugün 12. sıraya gerilemişim neden böyle oldu? Be nakil dilekçemi pazartesi vermiştim yani :((( lütfen bir şey söyleyin çok üzülüyorum

demekki senden daha yüksek

demekki senden daha yüksek puanlılar nakil istemiş ve öncelikte onlara verilmiş

sistemin alt liselere nakil yapılamaz demesi

benim tc sisteme girildigi sırada sistem alt liselere nakil yapılamaz yazısı veriyo bu sorunun nedenini bilen var mı acaba

okul

mrb iyi günler ben gaziantep özel deva anadolu sağlık meslek lısesınde okuyorum ben devlet okulunun sağlık meslek lısesıne geçmek istiyorum bunu yapabilmem için ne lzm lütfen yardımcı olun

ıyı gunler . ben kazan

ıyı gunler . ben kazan tıcaret meslek lısesınde okuyorum pansıyonda kaldıgım ve kotu arkadaşlılar edındigim icin sınıfta kaldım sımdıde elvankoy ımkbye kaydımı aldırmak ıcın gıttık sınfıta kaldıgımı pansıyonda kalmak ıstemedıgım ve ulaşımım zor oldugu nedenıyle kaydımı aldırmak ıstedıgımı soyledım benden a4 kagıdı posta pulu resım nufus cuzdanı fotokopısı ıstedıler ve form doldurtular 1 hafta olmasına rağmen e okulda hala nakıl ışlemınızz devam edıyor yazması nedenıyle okul aradık bıze kaydımın teog sıstemınden yapıldıgınıı ve olmayabilecegını soyledıler yetkılı kışılden yardım ıstıyorum bır ogrencının okul hayatının bıtmesıne goz yumamassınız herhalde !!

teog

Arkadaslar ben de kendi istegimle 2.43 yuzdelik dilimle 15 lik okula girdim ama anadolu liseleri suanda hep ayni nakil sonucalrinizjda e okul dan ogreniyorsunuz kazandiginiz okula gidip numaranizi ogrenin

hepsi yalan boş isler herkes

hepsi yalan boş isler herkes kafasına göre adamın varsa torpil varsa sorunun yok demektir adamın yoksa sende bir ölsun demketir

Teog

353 puanım olmasına rağmen beni 150 puanlık temelli çok programlı anadolu lisesine attıllar. Evim ile okul arası 50 km . Sağolasın MEB !!

MEB

TAM MEBLİK İŞ ABİ

nakil sonçlarıı nerden

nakil sonçlarıı nerden öğreniyoruz hangi siteden? bileniniz varsa lütfen cevaplasın
LÜTFEN

e okul-nakil durumu

e okul-nakil durumu

google'ye lise yerleştirme

google'ye lise yerleştirme sonuçları yazıyosun Yerleştirme sonuçları-E okul diye bir şey çıkıyor oraya giriyosun tc'ni ve dogum tarihini giriyosun açılıyo eger hala aynı okul yazıyorsa demekki yeniden dilekçe vereceksiniz başka bir okula

vbs den öğrenebilirsin veya

vbs den öğrenebilirsin veya nakil istediğin liseyi arayarak

PÜFFFF

PÜFFFF

ben

benm puan 334 halil ibrahim evren anadolu lisesi tutuyo ama gelmedi yarın kesin açıklanıyo sitedeki 0 ın anlamı ise yer yok anlamında yarın puanlara göre yerleşme olacak gözler e okulda olsun bu arada 30 eylüle kadar tercih (itiraz)yapabilirsiniz. her cuma ise mutlaka bakın açıklanacak...

LÜTFEN OKUYUNUZZZZZ.....!!!!

saçmalık

yani canı benim bize yanlış bilgilr verme rica olunur

lise sorunları

arkadaşım her cuma açıklanacak diyosun ama nereden ögreneceğiz onuda soylermisin

E - okuldan

E - okuldan

meb

siz yine iyisiniz.ben 441 aldım ve 180 lik çatalca /binkılıç çok programlı lisesine yerleştim.bildiğiniz köy okulu.ben bu sistemi cidden anlayamadım.hani evimize yakın yerlere yerleştiriliyoduk.okul-ev arası 110 km.bu meb gerçekten ciddi mi?

tteog

bana da aynı şey oldu bide benim yolculukta afedersin ama midem bulanıyor oralara yakın pansiyonda yok boş kontejanıda 0 yani anlayacagın başka bir liseye gitme ihtimalim hiç yok bana bir akıl verin şimdi ben ne yapacam mafoldum

teoğğ

kardes bende 412 aldım 120lik okla verdiler ben sincandayım o cankayada cok beklettiler okllarda bir haafta snra yazılı olcak biz hala nakil bekliyoruz..

veliler nerdesniz neden

veliler nerdesniz neden sessiz kalıyoruz hep matur bizleriz herşeye eylem yapılıyor şimdi nerdesinz bunlarda yarının gelecegi

şimdi bize meb tarafından boş

şimdi bize meb tarafından boş kontenjanları eokul üzerindn öğrenceksiniz diiyorlar ama açılmıyo hata veriyo boş kontenjanlara bakıyorum 10.sınıftan başlıyo olmaz böyle bişey yaa okul açılmadan düzeltmeleri lazım b

9. Sınıf boş kontenjan

9. Sınıf boş kontenjan başlığından bakacaksın

dd

benim puanım 414 gitmek istediğim lise %12 ile alıcaktı benimki %11 öğretmenlerim girebilceğimi söylediği için 3 tercih yaptım ve hiçbiri tutmadı meslek lisesi çıktı meslek lisesinde kaydım 1. olarak gözüküyo sizce boş kontenjanlardan istediğim liseye gidebilir miyim ?

boş kontenjan bulduktan sonra

boş kontenjan bulduktan sonra gidebilirsin .

Size Çıkan Meslek Lisesine

Size Çıkan Meslek Lisesine Gidip KAyıt Yapın Sonra İste Nakliniz'i İsteyiniz Eyer Nakıl Kabul Edilir İse İstediğiniz Okulun Naklı Cıkar Iste Direk Kaydınız Oraya Geçicektir ..

sorunnn

arkadaşlar boş kontenjanı olan okulu bilen var mı bilgilendirse ???

meraba arkadaslar puanım 343

meraba arkadaslar puanım 343 gitmek istediğim okulun puanı 344 yanlızz bı sorun var benım yuzdelık dılımı %30 gıtmek ıstedıgım okulun yuzdelık dılımı %24 nakıl yaptırdık bklıyoruz benım sormak ıstedıgım yuzdelık dılımı arasındakı fark cok mu ?? yanıı lıselere nakıl yapılırken yerlestirme esas puanımı önemlı yoksa yuzdelık dılımımı ?? puanlar arasınbda bu kadar fark yokken neden yuzdelık dılımlerıının farkı cok kıı anlamıyorumm bıraz acele cevap verırsek cokk guzell olucak

benim

Benim puanım 468.572 istedigim okulun puanı 469 yani yarım puanla kaybettim 2 defa nakil istedik bu 3. Bekliyoruz artık olmaz heralde ama şans artık her neyse ben burda yarım puanşa kaybettim diyorum sen gelmişsin yüzde 6 fark var diyosun :D

Yüzdelik dilim önemli

Yüzdelik dilim önemli Yüzdelik dilime göre alıyorlar

YEP puanı önemli yüzdelik

YEP puanı önemli yüzdelik dilim sadece tercihte geçerlii :D

teog

benim bildigim yüzdelik dilimnle kaydolunuyor

Merhaba arkadaşlar. Benim Yep

Merhaba arkadaşlar. Benim Yep puanim 408. 8273 Türkiye Genel yüzdelik dilimim 12.84 il genel yüzdelik dilimim ise 13.39 nakil olmak istediğim okulun yüzdelik dilimi ise 9.11 bu okula nakil olma şansım nedir acaba ?

artık yüzdelik dilime göre

artık yüzdelik dilime göre alınmıyor gitmek istediğin okulun puanına göre alınıyorsun

Ya arkadaş nasıl şey bu

Ya arkadaş nasıl şey bu yüzdelik puanımdan 11 puan düşük yine o lise beni almıyor

ÖNEMLİ BİLGİ

OKULUN PUANI ÖNEMLİ DEĞİL BOŞ KONTENJAN BULDUĞUNUZDA BASVURUNUZ !!!!!!!!!!

Nasıl yani puanımız yetmese

Nasıl yani puanımız yetmese bile mi ?????

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

sponsorlu bağlantılar

Anket

Sitemizi Nasıl Buldunuz ?:

Son yorumlar